18.3.16

HOLLY CUMA LİNKLERİ 1





Selam...

Şu çoğu zaman başına çakılıp kaldığım internette gördüğüm, (okuduğum izlediğim) beni heyecanlandıran, ilham veren şeyleri cuma günleri paylaşayım diyorum.
Her cuma olmayabilir ama cumaların bir kaçında paylaşmaya devam ederim umarım.

  • Geometri ve Sanat.. 1923 doğumlu  Ellsworth Kelly  yi ve işlerini tanımak ve bildiğinden çok daha fazla geometrik form olduğunu görüp şaşırmak için buraya tıklayın. 
  • Yok  önce çizgiden başlamak lazım. Çizginin ilginç hikayesine buradan  göz attıktan sonra geometriye geçin bence.
  • Bruno Munari'yi kitaplarından bildiğimi sanıyorum ama hakkında her yeni birşey öğrendiğimde galiba pek de tanımıyorum onu diyorum.. Masterını Munari üzerine yapmış ve onun metodlarıyla çalışan bi illüstratör buldum ve onun gözünden Munari'yi yine yine yeniden tanımaya başladım. buradan buyrun..
  • Bu topipittori .. Ara ara buradan kitap önereceğim baştan kaynağını vereyim dedim. Bu yayınevi nasıl böyle olabilir bilmiyorum ki. Yaptıkları herşey mi güzel olsun. Blogda kitap tanıtımları var. özeti okuyup hayal kurabiliyor insan. Bir de dipsiz bir kuyu sanki insanın hayal gücü hala anlatılacak hikayeler bitmedi dedirtiyor.


Bugünki paylaşımlarım italyanca idi. Otomatik ingilizceye çevriliyor ve bence fena değil çeviri. İtalyancasını süper anladığımdan değil, ingilizcesini anlayabildiğim için bunu diyorum.
Keyifli okumalar

beyhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder